Eneco – Ervaringen, Klachten & reviews

Eneco is één van grootste Energieleveranciers in Vlaanderen. Eneco levert naast elektriciteit en gas ook zonnepanelen, thuisbatterijen om je eigen zonne-energie op te slaan, isolatie om je energie optimaal te verbruiken, ketelonderhoud en participatiemogelijkheden voor wie nog meer wil doen voor de natuur.

Klantendienst Eneco: 0800/17900

6 reacties op “Eneco – Ervaringen, Klachten & reviews”

  1. Je wordt echt gek van Eneco die maar blijft bellen. Bij de nummers staat zelfs “mogelijke fraude”. Ik wil niet terug. En als ze dan aan mij moeten vragen wat m’n verbruik is terwijl ik tot vorig jaar bij hen zat en ze komen erna met een bedrag dat €70 per maand hoger is….

  2. Ik betaal 12maanden lang 89€ per maand voor elek&gas.
    Ik trek 122€ terug bij mijn jaarafrekening
    Eneco verhoogt mijn voorschottarief van 89€ naar 107€ ondanks dat ik terugtrek.
    Waar is de logica?

  3. eneco. al veel firma’s vergeleken en kan niet goedkoper. Zowel voor gas als electriciteit. ook goeie service. En onlangs mijn kookvuur gratis kunnen laten herstellen dankzij hun Comfort Bonus (anders min 300 EURO bij Siemens)

  4. Ik zat altijd bij ENI overgegaan naar Eneco. Dus kenden mij als klant. Ik verhuis en het voorstel was meer dan 50 euro duurder. Ik belde, mailde om uitleg vragen over het waarom de plotselinge stijging in het voorstel. Rond -de-pot – antwoorden en totaal geen duidelijke uitleg. Heb een vergelijk gedaan en luminus kwam er als beste uit. Dus overgestapt. Mij stoort het enorm dat vaste klant van reeds 10 jaar je nog alle info moet doorgeven alvorens je enigszins een antwoord krijgt, laat staan een zinnige. Ik verander absoluut niet graag..maar dat waren mijn redenen. Voor het overige lijken ze allemaal op elkaar. Die bedrijven spelen echt wel op elkaar in hoor. Maar als ik telefoon,e-mail verkeer aanga wil ik een service… ze kosten mij immers genoeg.

  5. Nog mensen die problemen hebben met eneco (vroeger eni) ?
    ik ben sinds 1/2/20 overgestapt naar een andere maatschappij met m’n elektriciteit en aardgas omdat ik zo maar liefst € 825 per jaar kan besparen en per maand scheelt het bijna € 100! Nu krijg ik brieven van eneco waarin ze me verzoeken om dringend de openstaande facturen van februari, maart,april, mei en juni te betalen; hoewel ik al sinds 1 februari geen klant meer ben! Ook heb ik een brief ontvangen waarin ze zeggen dat ik op het einde van het jaar waarschijnlijk €799 te weinig betaald zal hebben en ze verzoeken om ook dit zo snel mogelijk te betalen. Ze weten dat ik bij een andere maatschappij ben en niet langer klant ben bij hen want in januari heb ik een brief ontvangen van hen waarin stond dat ze het jammer vinden dat ik niet langer klant was bij hen. Als ik niet betaal dreigen ze met een incassobureau.


Een reactie achterlaten

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *