Scarlet – Ervaringen, Klachten & reviews

Scarlet is een dochteronderneming van Proximus. Less is more en daarom richt Scarlet zich op mensen die voldoende hebben aan een basispakket voor internet, telefonie en digitale tv, en combineert deze diensten bovendien in één bundel: Scarlet Trio.

Klantendienst Scarlet: 02 275 27 27

13 reacties op “Scarlet – Ervaringen, Klachten & reviews”

  1. Ik wou overstappen van Scarlet naar Telenet, omdat ik niet tevreden ben van hun service. Scarlet heeft vroegtijdig 1 GSM nummer van de 3 nummers op non actief gezet. Wil het niet lukken juist de nummer van onze zaak. Wij hebben deze het meeste nodig, zeker nu we klanten een afspraak moeten maken. Al vele telefoontjes later staan we hier: telkens een dossier op maken (ik denk dat dat al een serieuze berg is), maar op dat knopke drukken om op actief te zetten kunnen ze niet, ze kunnen deze dienst niet bereiken (ze hebben waarschijnlijk een nummer dat niet meer actief staat of hebben als provider geen internet!!!) Vandaag nogmaals geprobeerd bij de klantendienst, nu laten ze je gewoon meer dan 15 minuten in wacht staan, heb dan maar met een ander toestel gebeld om te vragen of er nog gewerkt wordt vandaag en ja hoor … ze hebben weer een dossiertje gemaakt want ze kunnen de andere dienst niet bereiken…

  2. Scarlet leverde zodanig slechte service op mijn poco lijn dat telewerk niet mogelijk was. Dat was nochtans de reden waarom ik internet aangekocht had. Toen ik wou opwaarderen naar de snelle Loco dienst kon dit niet en extra volume kon ik niet bijbestellen omdat mijn upgrade administratief niet behandeld kon worden. Scarlet weigerde mij gebruik te laten maken van mijn herroepingsrecht en op het moment dat mijn contract verviel sloten ze de foute lijn op mijn andere verblijfsplaats af. Nadat ik heb bedreigd had hadden ze de dienst stopgezet maar dit zonder me de kans te geven bij een andere operator dienst te vragen. Gedurende de tientallen gesprekken hebben ze me steeds beloftes gemaaakt maar nooit gehouden. ik ben belogen en bedrogen. Maanden nadat mijn dienst stopgezet was blijven ze factureren. Gedurende de hele leidensweg is hun portal voor klanten onbruikbaar gebleken en kreeg ik nooit communicatie per email of portal. Scarlet heeft me honderden euro’s gekost en vele uren aan de telefoon en in schrijven. NOOIT MEER MET DEZE BENDE OPLICHTERS

  3. Al weken aan het wachten omdat ze mij bellen voor een afspraak vast te leggen voor de verhuis. In hun systeem staat blijkbaar dat ze het al geregeld hebben, helemaal niet dus. Na meermaals telefonisch contact opgenomen te hebben met Scarlet, altijd maar te horen krijgen dat ze er niet veel aan kunnen veranderen.. Dat ik geduld moet hebben. Echt schandalige en ook onprofessionele service.

  4. Ik ben meer dan een maand aan het wachten op een oplossing voor mijn scarlet telefoon waarmee ik niet kan telefoneren. Vele telefoons en 2 techniekers maar geen oplossing. Telkenmale belofte om mij terug te bellen wordt niet ingelost en de diensten van scarlet zijn niet of moeilijk te bereiken.

  5. Ik ben al 5 weken aan het wachten om van telenet ( Gsm/wifi)over te stappen naar Scarlet. Sim kaart van Scarlet is actief. Maar niet te gebruiken.
    Ze sturen mij dan ook nog een rekening . Dus de maand september moet ik dubbel betalen.
    Mijn dochter heeft sinds een week niks bereik meer. Elk telefoontje krijg ik te horen dat het binnen 48 uur in orde is . Een beetje geduld mevrouw. Omdat ze merken dat ik licht gefrustreerd geraak. Verbreken ze de lijn bij het tevredenheid enquête.

  6. Zijn al weken bezig met het in orde brengen van mijn BASE abonnement naar Scarlet. Telkens ik mail beweren ze er mee bezig te zijn. Raad echt aan niemand aan!! Echte prutsers!!

  7. Ik ben niet tevreden over hun service, uren bellen om binnen te geraken, trio pakket wordt geblokkeerd, de fout ligt bij Scarlet hun department boekhouding. Gevolg heel weekend geen tv, bel je krijg je een medewerker die zegt wacht efkes mijnheer het is over 1 uur gefixt, yeah right… Niks dus, terugbellen, deze keer een andere die weet niets over het dossier, eum Hallo zegg (waarom wil je per se mijn klantnummer beginnende met de S van snotneus…) Spijtig dat er genne goedkopere is…

  8. L.S.,
    Hoewel ik lang tevreden geweest ben over Scarlet, nu ben ik zeer ontevreden. Ik stuurde Scarlet al meerdere keren dat ik problemen heb met TV en PC, maar ik krijg geen antwoord, laat staan hulp!
    Vandaag bvb kon ik maar ENKEL alleen BRT kijken en niets anders. Pas na 22u kon ik ook alle andere zenders zien..;
    Ook mijn PC blijft soms stilstaan. Ik ben dit beu. Wat kan er gedaan worden?

  9. Altijd verschillend fakturen! heb gebeld om te vragen waarom komt mijn facturen altijd meer ze zei dat het “voorschotfactuur”? is.nog in september heb ik voor maandelijks betaald in het begin van oktober een faktuur voor 60€..TELEFONISCH bereiken is niet mogelijk.of half uur lang aan lijn wachten.. Niet tevreden. Niets tevreden…

  10. Supertevreden betaal 40 euro voor digitale en internet vaste telefonie en zit met 4 toestellen tegelijk op internet en geen onderbrekingen zit nu al 8 jaar erbij en ik blijf tevreden af en toe al compensatie gekregen als er iets was en meestal dan een korting op de rekening.

  11. zeer tevreden , altijd dezelfde factuur , 40 euro , geen verassingen meer zoals vroeger bij telenet waar mijn facturen nooit hetzelfde bedrag hadden en minstens het dubbele waren .


Een reactie achterlaten

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *